Koo end ajalukku

Kuldmuna 2018
(Hõbe / Sündmuste kommunikatsioon)

Kuldmuna 2018
(Hõbe / Integreeritud kommunikatsiooni kampaania)

Aasta: 2017
Tüüp: Reklaam

Kuidas tuua väljakujunenud eksponaatidega muuseumi rohkem külastajaid? Kuidas EVM kui Eesti kultuuri kandja tähistaks väärikalt EV100? Algatasime ajaloolise 100-meetrise kaltsuvaiba kudumise, mida said kududa kõik inimesed Eestis, saades ise osaks ajaloost. 7000 inimese kootud teosest sai üks EV100 kesksemaid ja laiemalt kajastatumaid kingitusi, millel on oma roll ka tulevikus. Kuidas elavdada siseturismi, kasvatada külastajate arvu, tähistada väärikalt EVMi 60. ja EV 100. juubelit? Vastus on 100m ühiselt kootud kaltsuvaipa.